MOJ PROFIL - Funkcionalnosti
Svaki korisnik u okviru odeljka "Moj profil" može da pregleda i uređuje svoje korisničke podatke i ima uvid u sve aktivnosti izvršene putem Web Shopa.
Interfejsu "Moj profil" možete pristupiti sa bilo koje lokacije Web shop-a u gornjem desnom uglu.
Interfejs "Moj Profil" vam omogućava da:
-
pregledate i ažurirate vaše lične podatke
-
pregledate i ažurirate lozinku
-
pregledate istoriju narudžbina
-
pregledate kreirane ponude
-
pregledate ponavljajuće narudžbine/naloge
-
pregledate spremljene korpe
-
pregledate vaše interese
-
pregledate "postojeće i/ili dodate novi zahtev za podršku
-
zatražite personalizovani cenovnik
"Istorija narudžbina"
- interfejs Vam omogućava da pregledate vaše narudžbine i proverite njihov trenutni status-
filter 'Prikaži' vam omogućava da filtrirate narudžbine po tačno određenom statusu npr. odbijeno, izrađeno, na čekanju
-
narudžbine je također moguće filtrirati po dodatnim parametrima kao što su broj narudžbine, šifra artikla, broj fakture itd. i vrednost narudžbine
-
rezultate pretrage je moguće sortirati po datumu narudžbine ili broju narudžbine
Odabirom željene narudžbine, interfejs vas direktno vodi na detalje narudžbine:
"Moje ponude"
- interfejs Vam omogućava da pregledate postojeće ponude uključujući njihov status-
rezultate pretrage je moguće sortirati po datumu izmene, ID-u ponude, nazivu i statusu
Odabirom željene ponude, interfejs vas direktno vodi na detalje ponude:
"Ponavljajuće narudžbine"
- interfejs Vam omogućava da pregledate listu naloga koje ste označili kao ponavljajuće
-
na ovoj stranici možete proveriti raspored određene narudžbine, izabrati raspored i datum sledeće narudžbine
-
sortiranje se može izvršiti prema datumu kreiranja, broju naloga i budućem datumu narudžbine
Izborom željenog naloga, interfejs vas direktno vodi na detalje o nalogu:
-
klikom na X ('Ponavljajući nalozi') ili klikom na 'Otkažite Ponavljajući nalog' ('Detalji Ponavljajućih naloga') možete otkazati ponavljajuću narudžbinu za koju više niste zainteresovani
"Sačuvane korpe"
- je interfejs gde možete pregledati listu kreiranih i sačuvanih korpi i nastaviti sa narudžbinom klikom na 'Aktiviraj korpu'-
odabirom željene korpe, interfejs vas direktno vodi na detalje korpe
-
sortiranje se može izvršiti prema datumu izmene, datumu čuvanja, nazivu korpe, ID-u korpe i iznosu korpe
"Moji interesi"
- interfejs vam omogućava da pregledate artikle za koje ste označili da ste zainteresovani za primanje obaveštenja npr. o promeni cene ili dostupnosti-
sortiranje se može izvršiti po nazivu artikla
-
ukoliko niste više zainteresovani za određeni artikal, možete ga ukloniti sa liste klikom na x
"Nalozi za podršku"
- interfejs vam omogućava da pregledate sve poslane/prijavljene upite/prigovore/probleme (otvorene i zatvorene)-
sortiranje je moguće napraviti po datumu ažuriranja i ID-u zahteva
-
odabirom željenog zahteva (preko 'ID zahtjeva' ili 'Naslova'), interfejs vas direktno vodi na detalje upita/prigovora/problema; odabirom opcije 'Dodajte Poruku' moguće je ažurirati vaš upit
"Cenovnici"
- interfejs vam omogućava da:-
zatražite novi personalizovani cenovnik koji će vam biti poslat u excel datoteci na vašu email adresu
-
pregledavate aktualne cenovnike koje su naši Product manageri pripremili za Vas