text.skipToContent text.skipToNavigation

MOJ PROFIL - Funkcionalnosti


Svaki korisnik u okviru odeljka "Moj profil" može da pregleda i uređuje svoje korisničke podatke i ima uvid u sve aktivnosti izvršene putem Web Shopa.
Interfejsu "Moj profil" možete pristupiti sa bilo koje lokacije Web shop-a u gornjem desnom uglu.

Interfejs "Moj Profil" vam omogućava da:

  • pregledate i ažurirate vaše lične podatke

  • pregledate i ažurirate lozinku

  • pregledate istoriju narudžbina

  • pregledate kreirane ponude

  • pregledate ponavljajuće narudžbine/naloge

  • pregledate spremljene korpe

  • pregledate vaše interese

  • pregledate "postojeće i/ili dodate novi zahtev za podršku

  • zatražite personalizovani cenovnik

"Istorija narudžbina"

- interfejs Vam omogućava da pregledate vaše narudžbine i proverite njihov trenutni status

  • filter 'Prikaži' vam omogućava da filtrirate narudžbine po tačno određenom statusu npr. odbijeno, izrađeno, na čekanju

  • narudžbine je također moguće filtrirati po dodatnim parametrima kao što su broj narudžbine, šifra artikla, broj fakture itd. i vrednost narudžbine

  • rezultate pretrage je moguće sortirati po datumu narudžbine ili broju narudžbine

Odabirom željene narudžbine, interfejs vas direktno vodi na detalje narudžbine:

"Moje ponude"

- interfejs Vam omogućava da pregledate postojeće ponude uključujući njihov status

  • rezultate pretrage je moguće sortirati po datumu izmene, ID-u ponude, nazivu i statusu

Odabirom željene ponude, interfejs vas direktno vodi na detalje ponude:

"Ponavljajuće narudžbine"

- interfejs Vam omogućava da pregledate listu naloga koje ste označili kao ponavljajuće

  • na ovoj stranici možete proveriti raspored određene narudžbine, izabrati raspored i datum sledeće narudžbine

  • sortiranje se može izvršiti prema datumu kreiranja, broju naloga i budućem datumu narudžbine

Izborom željenog naloga, interfejs vas direktno vodi na detalje o nalogu:

  • klikom na X ('Ponavljajući nalozi') ili klikom na 'Otkažite Ponavljajući nalog' ('Detalji Ponavljajućih naloga') možete otkazati ponavljajuću narudžbinu za koju više niste zainteresovani

"Sačuvane korpe"

- je interfejs gde možete pregledati listu kreiranih i sačuvanih korpi i nastaviti sa narudžbinom klikom na 'Aktiviraj korpu'
  • odabirom željene korpe, interfejs vas direktno vodi na detalje korpe

  • sortiranje se može izvršiti prema datumu izmene, datumu čuvanja, nazivu korpe, ID-u korpe i iznosu korpe

"Moji interesi"

- interfejs vam omogućava da pregledate artikle za koje ste označili da ste zainteresovani za primanje obaveštenja npr. o promeni cene ili dostupnosti
  • sortiranje se može izvršiti po nazivu artikla

  • ukoliko niste više zainteresovani za određeni artikal, možete ga ukloniti sa liste klikom na x

"Nalozi za podršku"

- interfejs vam omogućava da pregledate sve poslane/prijavljene upite/prigovore/probleme (otvorene i zatvorene)

  • sortiranje je moguće napraviti po datumu ažuriranja i ID-u zahteva

  • odabirom željenog zahteva (preko 'ID zahtjeva' ili 'Naslova'), interfejs vas direktno vodi na detalje upita/prigovora/problema; odabirom opcije 'Dodajte Poruku' moguće je ažurirati vaš upit

"Cenovnici"

- interfejs vam omogućava da:
  • zatražite novi personalizovani cenovnik koji će vam biti poslat u excel datoteci na vašu email adresu

  • pregledavate aktualne cenovnike koje su naši Product manageri pripremili za Vas